Cadeaubon verzilverd
Bedankt voor het verzilveren van uw cadeaubon.
Wat gebeurd er na mijn aanvraag?
Uw aanvraag wordt nu verwerkt in ons magazijn. Onze medewerkers gaan uw pakket z.s.m. samenstellen en aanbieden bij de bezorgdienst PostNL. U ontvangt van PostNL een track&trace code wanneer het pakket het sorteercentrum heeft bereikt. Vanaf dat moment is het ook exact bekend wanneer uw pakket aangeboden wordt.
Hoe snel kan in mijn aanvraag verwachten?
Bovenaan deze pagina vindt u de huidige levertijd. We streven er naar deze levertijd zo actueel mogelijk te houden zodat u weet hoe snel de aanvraag verwerkt wordt. Wanneer uw pakket het sorteercentrum van PostNL heeft bereikt ontvangt u van PostNL een track&trace code.
Ik heb een vraag over mijn aanvraag, kan ik contact opnemen?
U kunt op 3 manieren contact met ons opnemen. Telefonisch met telefoonnummer: 072 36 90 303, via e-mail op: [email protected] of door gebruik te maken van onze live-chat. Wanneer er medewerkers online zijn ziet u rechtsonderin uw scherm een knop om te beginnen met chatten. Onze medewerkers staan voor u klaar van 09.00 tot 17.00 (ma/vr).