Subside / RRE / RREW

Mogelijk heeft u al op een andere manier gebruik gemaakt van de RRE subsidie. Heeft u bijvoorbeeld een keer uw bonnetje van een andere (web)winkel ingediend, een advies aan huis ontvangen of een gratis infraroodscan van de woning aangevraagd? Dit zijn mogelijke redenen waarom u niet meer in aanmerking komt. U kunt altijd even contact opnemen via info@debespaarwinkel.nl . Mogelijk kunnen wij het voor u uitzoeken.

Het ophalen een bespaarbox is per gemeente  verschillend. In onderstaande lijst ziet u welke gemeente gebruik maken van een gratis energiebox

  • – Gemeente Súdwest Fryslân
  • – Gemeente Schagen

Dit kan verschillende redenen hebben. Mogelijk maakt uw gemeente geen gebruik van de RRE subsidie of is er geen budget meer beschikbaar.   Neem dan contact op via info@debespaarwinkel.nl als u benieuwd bent waarom uw gemeente er niet tussen staat.

De bespaarbox actie is onderdeel van de landelijke Regeling Reductie Energieverbruik (RRE). In de voorwaarden heeft het Rijk opgenomen dat deze regeling alleen voor woningeigenaren toegepast mag worden. Later in 2021 komt er nog een RREW regeling welk ook is geschikt voor huurders.

Levertijd en verzendkosten

Op het moment dat u een bespaarbox via de website heeft besteld sturen wij binnen twee weken de bespaarbox naar het opgegeven adres. Wij streven er naar om binnen één week de bespaarbox te verzenden. 

Uiteraard houden wij u  ook op de hoogte van de status van uw bestelling.

Heeft u geen track en trace nummer ontvangen? Neem dan even met ons contact op via info@debespaarwinkel.nl . Wij zorgen dat u dan alsnog een track en trace code van ons ontvangt.

Op het moment dat u een bespaarbox bij ons aanvraagt hoeft u geen verzendkosten te betalen. wilt u een los product uit de bespaarbox extra bijbestellen? Neem dan contact op via info@debespaarwinkel.nl . In dat geval gelden de volgende verzendkosten:

  • Pakket: € 2,95
  • Gratis verzonden vanaf € 35,-

U kunt een ten alle tijden een bestelling annuleren die nog niet door De Bespaarwinkel is geleverd. Dit kunt u doen per e-mail: info@debespaarwinkel.nl . Vermeld duidelijk het ordernummer van de bestelling. 

Als u niet thuis bent geven we het pakket waarschijnlijk eerst af bij de buren. Als dat niet lukt brengen brengt de bezorger het naar een ophaal-punt in de buurt. We laten natuurlijk een kaartje voor u achter met een ‘niet-thuiscode’. Met deze code kun  door middel van track & trace zien waar u het pakket kunt ophalen.

Garantie en klachten

Wij lossen je klacht graag op. Dit kan je het beste doen door een e-mail te sturen naar info@debespaarwinkel.nl . Vermeld hierbij wel het ordernummer van de bestelling. Wij proberen zo snel mogelijk contact met u op te nemen.

Hebben wij je niet naar tevredenheid kunnen helpen? Heel vervelend maar dan kun je natuurlijk altijd nog je klacht voorleggen aan de geschillencommissie Thuiswinkel. Je kunt je klacht ook aan de geschillencommissie voorleggen via het Europees ODR Platform.

Alle producten in onze bespaarbox hebben standaard fabrieksgarantie. Per product kan de garantieperiode verschillen. Bent u benieuwd naar de fabrieksgarantie van de producten? Neem dan contact met ons op via info@debespaarwinkel.nl . De aangeboden fabrieksgarantie doet overigens geen afbreuk aan de wettelijke rechten van u als consument.

Om voor garantie in aanmerking te komen, hebben wij een bewijs nodig. Denk hierbij bijvoorbeeld aan een bewijs dat u een bespaarbox bij ons heeft aangevraagd.  Bewaar deze dus goed!  

Bij het retour sturen van een product adviseren wij om contact op te nemen via  info@debespaarwinkel.nl . Wij sturen u dan een retourformulier.

retourneren

Het is mogelijk om van de bespaarbox of andere bestelling  af te zien. Wij vragen of dan wel om een retourformulier te gebruiken. U kunt dit formulier opvragen via info@debespaarwinkel.nl . Indien van toepassing kunnen wij ook een retourlabel aanmaken zodat u de bespaarbox of product gratis terug kunt sturen.   Wil je dit retour formulier liever niet invullen, dan kan je hier ook het Europese formulier voor herroeping downloaden en invullen.   Het Retouradres voor pakketten of brievenbuspakjes is:

Debespaarwinkel B.V.
Einsteinstraat 12 C
1821 BZ Alkmaar

In het geval van een annulering zijn de kosten voor het retour zenden van het pakket voor de klant. 

Het is niet mogelijk om bestellingen waarbij een  bespaarbox is aangevraagd terug te betalen in geld. Bij een retour zending van een bespaarbox halen wij uw gegevens uit de database zodat u nogmaals gebruikt kunt maken van RRE regeling.

Wij proberen het aankoop bedrag zo snel mogelijk terug te storten. Uiterlijk binnen 30 dagen ontvangt u het aankoopbedrag op uw rekening.

Debespaarwinkel B.V. bekijkt elke retourzending apart. Bij onnodig schade aan de verpakking of het product wordt een percentage op het terug te storten bedrag ingehouden. Voor het gebruik van het retourlabel worden kosten berekend van € 7,50. In het geval van een annulering zijn de kosten voor het retour zenden van het pakket voor de klant. U kunt  een retourlabel bij ons aanvragen via info@debespaarwinkel.nl 

Bij schade of garantie ontvang je van ons kosteloos een nieuw product of exemplaar. De kosten voor gebruik van het retourlabel worden dan niet door ons in rekening gebracht. Indien de schade of garantie terecht is bevonden, wordt er een nieuw artikel verzonden. U kunt kosteloos een retourlabel bij ons aanvragen via info@debespaarwinkel.nl 

Wilt u retourneren buiten de zichttermijn van 30 dagen? Neem dan contact met ons op via info@debespaarwinkel.nl zodat wij gezamenlijk kunnen kijken of een passende oplossing mogelijk is.